Sista november och första advent!

Sitter framför nyhetsmorgon och lyssnade precis på Peter Jöback som sjöng. Han är ingen favorit egentligen, men hans julskiva är MAGISK! Det är nu tredje året som vi lyssnar på just den julskivan och den spelas varje dag här hemma i december. Till jul vill jag ha gamla vackra sånger, favoriten är Halleluja, jag ryser när jag hör den.
Första advent förra året strosade jag och Johan i gamla stan med Tyra i lilla magen! Det var mycket folk och trångt men mysigt.


Kommentarer
Postat av: Jenny & Lilla S

Lyssnade precis också på den, så himla bra! Jag ska och se hans julkonsert i Globen längtar Ha en fin första advent! Kram

2008-11-30 @ 10:07:06
URL: http://loranga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0