Jobb och Hem

Idag när jag kom hem möttes jag av 1. rent hem 2. vin på kylning 3. tulpaner på bordet. Perfekt med en "hemmaman" hihi..Tyra låg och sov när jag kom hem så jag passade på att sova några minuter jag också. Det behövdes efter en konstig natt och en tidig morgon. Tyra vaknade vid kl.02 och kunde inte somna om. Efter en massa bök somnade hon sedan om i vår säng till kl. 4.30 då hon ville ha välling. Så det var en ganska sliten mama som klev upp kl.5.40 för att gå till jobbet.
Det var en tuff dag igen på jobbet, jag har blivit så känslig sedan jag blev mamma. Jag kommer inte ihåg att jag blev berörd innan? Eller så är det att jag varit borta så länge att jag inte riktigt hittat yrkesrollen där man måste skärma av för att orka? Nu är jag iallfall ledig ett tag, ska in och jobba ett x-tra pass på söndag men sedan ledig till torsdag. SKÖNT!!
Nu ska vi äta godis och kolla Let´s Dance!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Lilla S

Oj så lyxigt och välförtjänt. Får nästan dåligt samvete nu för att jag nästan aldrig ordnar det så när J kommer hem :-) Hoppas ni får en jättehärlig helg! Kram

2009-03-13 @ 20:29:20
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Kattis

Åh vad underbart att komma hem till detta!

Ha en fin lördag!

KRAM

2009-03-14 @ 09:18:38
URL: http://misskattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0