Ester Elenora




Den här vackra sjalen från Ester Elenora låg i brevlådan igår. Jag kärade ner mig i den för några veckor sedan och har sedan dess haft den i tankarna. Problemet är att den varit slut överallt, men nu hittade jag den alltså och fick hem den igår. Snabb leverens med tanke på att jag beställde den i fredags eftermiddag.
Riktigt snygg tillsammans med jeans- eller skinnjackan!

Idag på morgonen var jag iväg till barnmorskan på ett s.k. "v.20 möte". Vi var ca 15 st gravida, alla kring v. 20, som fick information om graviditeten och vad man kan förvänta sig av sin kropp de kommande 20 veckorna. Inget som var något nytt men det var trevligt ändå.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta cykeln till jobbet... Tror det får bli så, då får jag nämligen tillfälle att fortsätta lyssna på "Den förlorade symbolen" av Dan Brown som för tillfället uppslukat mig helt!


Kommentarer
Postat av: Tella

Mäh, en exakt sådan har ju jag också besällt. Att du fick din så snabbt..vart klickade du hem den? jag kommer nog få min under nästa vecka tyvärr..eller kanske veckan efter det..

den är SÅ snygg den där. Vill gärna se en bild på :)



Ha en fin dag!

2010-04-20 @ 15:34:41
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Har sjalen i rosa och jag älskar min! Så snygg i alla färger att det var svårt att välja nyans...



Men hjälp vad jag har missat saker! GRATTIS!! Vad spännande att ni ska bli en till i familjen och att Tyra ska få bli storasyster =) Hoppas att du mår bra och kan njuta av allt som händer!



Kraam kraam

2010-04-21 @ 11:12:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Marie

Den är så snygg, måste också shoppa en =D

2011-07-19 @ 22:29:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0