Friday off...


Även Tyra gav semlan högt betyg!

Lediga dagar brukar för det mesta vara bra dagar, men en ledig fredag är snäppet bättre och lägg på lite bebismys på den lediga fredagen så förstår ni att min dag varit TOPPEN!
Jag mötte upp Frida och hennes en månad gamla Joel för en lunch på det vanliga stället på Essingen. Han sov gott i vagnen ett tag innan han ville ha lite sällskap och vilade ett tag till hos mig. Tänk så små de är?! Jag undrar om Tyra verkligen varit så liten, jag har nästan glömt. Söt som socker var han iallfall och vi bestämde at vi snart måste träffas med våra stora också.

På vägen hem gick jag vägen förbi Lux som har stans bästa semlor. Det var fler än jag inne i den lilla butiken, för idag hade DN´s påstan utsett just Lux semla till vinnaren i deras semmeltest.
 Så nu sitter man här, alldeles för mätt men väldigt belåten och inväntar kvällens Tv-underhållning som blir På Spåret. Tror att det kommer bli en väldigt tidig kväll för både mig och Johan efter en vecka med mycket jobb för oss båda.
Hoppas att ni också har haft en härlig fredag och start på helgen!

Kommentarer
Postat av: madde

mmmmm vad gott med semla!!! Nu fick jag värsta suget ju :/



Trevlig helg!



KRAM

2010-02-12 @ 20:50:16
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Tella

Åh, äntligen ett blogginlägg!:) ha en trevlig helg

2010-02-12 @ 21:10:44
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var fullt i den lilla butiken idag med......

2010-02-13 @ 18:03:02
Postat av: Sue

Så gott med semla....verka Tyra tycka med ;-))))))



Hoppas att du och lilla familjen får en toppen lördag!



Puss på dig!

2010-02-27 @ 13:43:43
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Johan

Visserligen är det fredag idag och du är ledig... men nu är det banne mig dags att uppdatera.

2010-03-19 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0