Seg söndag...

..för iallafall en person här hemma. Han ramlade in vid 03-tiden och var allt annat än nykter och snackade en massa strunt innan han väl somnade. Haha, fråga mig INTE vad han pratade om????
När han väl somnat vaknade Tyra och var ARG! Hon hade satt sig upp i sängen och kunde inte lägga sig ner igen, så direkt när jag lagt ner henne somnade hon direkt. Sen vaknade hon ett par gånger till innan det va dags att kliva upp, så jag är inte heller världens piggaste. Dock betydligt piggare än Johan... (Tur för honom att jag mådde som honom i måndags annars hade jag varit betydligt mycket mindre förstående idag!)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, känner igen mig! Vi har också haft en sliten pappa här hemma idag som var ute igår och kom hem och snackade strunt vid 4 tiden imorse :) Trevlig kväll på er!

2008-12-07 @ 19:55:41
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0