Mammor och barn

Idag har jag träffat mina fina mammakompisar Frida och Jenny med tillhörande barn. Alltid lika trevligt! Vi gav oss ut i gråvädret och promenerade en bit innan vi vände hem till Jenny för den obligatoriska fikan. Under hela promenade var alla tre barnen vakna  och relativt nöjda med att sitta och spana på varandra. När hände det senast? Oftast är det någon som lessnar på att bara sitta och hellre vill komma upp.

Jenny och Frida vid Smedsuddsbadet



Både Jenny och Frida är STORA geggamojja fan och hade varit och shoppat loss på utförsäljning. Så både Sigge och Adam hade fina kläder på sig idag.

Tyra och Adam röjde för fullt med en rolig boll
 Sigge tog det lite lugnt i bakgrunden!


Adams grymt snygga skor inköpta i London!


Tyra och Frida!


Söta Sigge visar sina tänder, Tyra är fortsatt tandlös och lite avis ;-)


Finaste Adam är det fart i! Han kryper snabbt som attan och skulle bl.a. klättra på Tyra. Inte så värst kul tyckte hon!
Man ser Tyras huvud i nedre bild, hon spanar in Adams skor. Vi ska få låna när han växt ur ;-)



Jag är så glad att jag träffat så bra och trevliga mammor! Ni förgyller verkligen mammaledigheten, det vet ni va?!


Kommentarer
Postat av: Jenny & Lilla S

Åh så fina bilder och ord, men Sigge såg ju helt galen ut med sina tänder :-D Har aldrig lyckats fånga dem på bild förut. Tack detsamma till dig!!

2008-12-09 @ 20:16:31
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Cissi

Låter som en mysig dag!! Fina barnen är!!

2008-12-09 @ 20:22:58
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman

Din nyårsblåsa är ju helt underbar måste jag säga, perfekta klänningen för nyår. Har själv inte funnit "min" klänning ännu, men spanar för fullt =)Tack för namnsdagsgrattiset! Kramar!

2008-12-09 @ 21:05:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Tack :) Din lilla tjej är oxå jätte söt! Och vilket FINT NAMN hon har..

Hur gammal är hon?

2008-12-09 @ 21:58:21
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Frida

Instämmer, trevligt sällskap och en mycket bra dag. Tack Elin o Jenny!

Kram Frida

2008-12-09 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0