Vinterpromenad!

Vintern har verkligen kommit till Stockholm! Fullt med snö och tre minusgrader. Promenerade in till stan (IGEN!! tur vi flyttar snart) via Norr Mälarstrand som är ett perfekt promenadstråk. Hur vacker får en stad vara egentligen? Innan jag träffade Johan och innan jag flyttade hit, har jag alltid sagt att jag ALDRIG skulle bo i Stockholm. För mycket liv, trafik, stress.... Tänk vad man kan ändra åsikt!

Johan hittade efter mycket om och men ett par kängor, ett par till mig fick också följa med. Nu är det snart köpstopp igen! Men fina är dem och varma, och jag behövde faktiskt ett par varma vinterskor. Sådeså!

Vi ville visa Tyra snön, men hon var inte så intresserad.
Tror inte ens att hon reflekterade över att det var vitt ute.

                             
                                                              Promenad

Gick genom stadshuset, kände mig lite som en turist, men fint är det!

Nu sover Tyra sin eftermiddags-nap, borde vakna snart. Ska åka hem till en kompis senare och kika lite ishockey. Det är tydligen favvolaget Luleå som spelar.

Kommentarer
Postat av: Tess

Var bara lite nyfiken eftersom vi själva bor där =)

Men förstår om du inte vill berätta vart.

Ha en bra helg!

2008-11-23 @ 02:38:07
URL: http://blogg.passagen.se/tess_fremin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0