Student!


Idag har min yngsta bror Anton tagit studenten och självklart var vi med och firade. Vi åkte till Västerås imorse och har hunnit med att se honom springa ut, stå och hoppa på flak och så har vi ätit massor av god mat på hans studentmottagning. Lite trist att vädret inte var det bästa men men...
Det känns konstigt att han är så stor att han tar studenten, han är ju typ 8år fortfarande och jag tog ju studenten bara härom året... Eller hur var det nu?

 
På Kopparlundsgymnasiets skolgård

 
Maten och tårtan!

Det var helt underbar mat som vi hade på mottagningen men det var HUR mycket som helst så nu har vi kylen full av rostbiff, kyckling, lax och potatissallad. Det blir en helt ok lunch imorgon med andra ord.
Oj, nu blev jag plötsligt ensam här hemma. Johan följde med några kompisar för att kolla den avgörande NHL finalen inatt kl. 02. Då kommer jag att sova GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Sue

Grattis grattis till brodern!!!!!



Så kul med student! Vi hade ingen detta året men nästa år tar min systers minsta pojk student och då blir det fest!!!!! hihi



Ha en underbar lördag finaste!



PUSS!

2009-06-13 @ 10:50:46
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0