Njutning!


Tänk vad jag längtar efter denna lilla skitunge!

NU ska jag njuta! Jobbhelgen är över, huset är nystädat och vi är barnfria! Pratade precis med Tyra som har det hur bra som helst hos mormor. Tänk att det går att prata med henne i telefon nu?! Hon berättade vad hon hade gjort, var hon var och avslutade med ett glatt "hejdå mamma!" Lilla gumman... Hur och när blev du så stor?

Min käre sambo har också jobbat i helgen, men med vår altan istället. Den blir SÅ fin, tänk vilken tur jag har som har en så händig och duktig man! Men nu får han faktiskt slita sig och komma in till mig istället, det blir soffmys med godis och iskall Pepsi ikväll. Någon middag har jag över huvud taget inte tänkt tillaga, polarmackor med ost och kaviar är ändå det bästa just nu. Ibland är det härligt att vara gravid ;-)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hihi hon e så fin eran lilla Skitunge ;-)

Hoppas du haft en härlig dag!

2010-04-26 @ 19:52:35
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Elin

Zandra: hihi, jag kan ju inte annat än att hålla med.. Objektiv som jag är ;-) Önskar dig detsamma!

Kram

2010-04-27 @ 19:37:38
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0