Söndag


Ännu en kväll då vi plockat undan leksaker och tänt ljus. Nu är julen nästan helt bortplockad också, bara stora vita stjärnan som är kvar.

Morgonen startade tidigt, eftersom Tyra ville upp och leka redan strax efter kl. 06. Så det var bara att stiga upp fast hela kroppen skrek SOOOOVA! Jag slumrade lite i soffan medan Tyra dansade till Mora Träsk. Den DVD:n går varm här hemma och Tigerjakten är favvolåten nr.1.  
Senare tog vi en tur till Pulkabacken, där Tyra fick provåka BOB av en familj vi träffade där. Hennes egen pulka är NO, NO nu så snart får vi ta oss en tur till närmsta BOB-köpar-ställe.

Väl hemma igen tänkte jag att jag skulle vila lite när Tyra sov, men väcktes av Johan och Tyra tre (!) timmar senare. Hur jag ska somna ikväll vet jag inte, men nu ska jag fortsätta titta på Johan Falk på 4:an.

Till sist vill jag bara passa på att gratulera mammakompis Jenny som blev mamma igen igårkväll, tänk en alldeles ny liiiten bebispojke. Åååh! Snart borde även mammakompis Frida bli tvåbarnsmor!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, man kan ju alltid hoppas att även Frida får känna smärta snart...........

2010-01-11 @ 00:26:08
Postat av: Elin

Hihi, snaaart så! Men hon/han verkar trivas väldigt bra där inne

2010-01-11 @ 08:49:40
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: caroline

Ni har det så fint hemma hos er :)

2010-01-11 @ 12:12:24
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

så fint med amaryllisar :)

Kram Stine

2010-01-11 @ 18:20:52
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Elin

Caroline: tack, vad söt du är!



Stine: ja visst är de! Finaste julblomman enligt mig.



Kram på er!

2010-01-11 @ 22:51:25
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Johan

Nä nu får du ta och uppdatera! När de är segt på jobbet behöver man få se lite mysiga bilder på myran. Tror de finns andra som vill se lite mer aktivitet här också. Skärpning!

2010-03-10 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0