Lördag, BF+3

Bebisen måste ha det väldigt bekvämt inne i magen, för den verkar inte alls beredd att komma ut och möta alla nyfikna! Inatt har jag dessutom fått sova en natt helt utan förvärkar eller sammandragningar. Förutom att jag är så nyfiken på vem det är i magen så känns det som att det inte går att växa mer nu! Bebisen tar upp all plats i magen och jag är minst sagt osmidig i mina förflyttningar. Längtar efter att kunna vända mig i sängen utan att behöva oroa mig för att väcka de döda!

Idag planerar vi en liten utflykt för att fördriva tiden. Jag blir så uttråkad av att bara vara hemma och ta det lugnt samtidigt som jag blir helt slut av minsta lilla ansträngning så vi får se hur formen är ikväll. Nu ska jag fixa till mig och se om det finns några kläder kvar i garderoben som jag får på mig!

Tack för era kommentarer som trillar in under dagarna, det är så roligt att veta att fler följer och väntar! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack söta du :-) Hoppas ni får en mysig dag tillsammans och att du får vara piggelin fram till h*n kommer :-)

KRAMAR

2010-09-04 @ 11:45:38
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Erika

Kikar in för att hoppas få syn på en bebbe :) oj vilken evighetslängtan för dig nu! men den som väntar på något gott ;-)



kram & lycka till ännu en gång



2010-09-04 @ 12:50:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack söta ni!

2010-09-04 @ 20:47:56
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0